کد خبر 105415
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۶

مدیر برنامه‌های جلال ذوالفنون با اشاره به موفقیت عمل قلب باز این پیشکسوت عرصه موسیقی گفت: هر چند خطر رفع شده است اما به دلیل مراقبت‌های ویژه، استاد ذوالفنون در اتاق ریکاوری بستری است.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، آرش اوستا نماینده مکتب ذوالفنون در خصوص وضعیت جسمانی «جلال ذوالفنون» اظهار داشت: استاد جلال ذوالفنون پس از عمل قلب باز خود توسط دو گروه پزشکی، چهارشنبه گذشته در بیمارستان «ایرانمهر» بستری شده است و به دستور پزشک معالجش نعمت‌الله پور‌ابراهیم و دکتر کرجی باید همچنان در بیمارستان بستری و ملاقات‌کننده‌ای نداشته باشد.

وی در ادامه افزود: هر چند خطر رفع شده است اما به دلیل مراقبت‌های ویژه، استاد ذوالفنون در اتاق ایزوله و ریکاوری بستری است و حتی نزدیکانش در حد چند دقیقه و با استفاده از لباس‌های خاص از وی ملاقات کردند.

اوستا تصریح کرد: استاد ذوالفنون از حمایت بیمه هنرمندان برخوردار نیست و طی صحبت‌هایی که با حمید شاه‌آبادی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید عباس عظیمی مشاور اجرایی معاونت هنری داشته‌ایم قول مساعدت و حمایت دادند، چرا‌که معتقدند جلال ذوالفنون از نوابغ موسیقی کشور ما است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس